Jak se na svou elektronickou kolegyni dívají sestry v ambulancích? Je pro ně skutečně parťákem a úsporou času? Jak složité bylo naučit se s Emmy spolupracovat? A co na ni říkají pacienti?
Na konferenci společnosti Všeobecného lékařství se Ondřej Sobotka setkal se sestrou Adélou Matysčákovou, která má možnost porovnat fungování Emmy v různých ordinacích. Neváhal a vyzpovídal ji ohledně jejích zkušeností – ostatně jsou to právě sestry, které s tímto systémem přijdou do styku nejčastěji.
Adélo, ušetří vám Emmy čas?
Za mě musím říct, že určitě, zažila jsem ten starý způsob objednávání metodou „tužka a papír“, oproti tomu je úspora času s Emmy obrovská.
V čem konkrétně?
Už jenom díky tomu, že si můžu barevně roztřídit kalendář, takže na první pohled vidím, co mě čeká za výkony, aniž bych to potřebovala podrobně studovat. Zároveň si můžu udělat jakoukoliv poznámku, podle toho, co ještě potřebuju pacienta dořešit. A rovnou mu můžu poslat upomínku, která přijde na telefon jako SMS, takže ji má hned u sebe.
Můžete říct, že kdybyste neměli v ordinaci virtuální sestru, tak tam strávíte o několik hodinvíc?
Dřív jsme v ordinaci trávili opravdu o hodně víc času. Navíc jako velké plus kvituju ještě to, že se Emmy můžu podívat i kdykoliv zdomova, o víkendu…
Tohle skoro ani nechci slyšet. Já vždycky říkám všem, že se uživatelé můžou do systému podívati na Bali, až budou na dovolené, ale rozhodně jim to nepřeju. Samozřejmě by bylo lepší, když zavřeme dveře ordinace, tak ideálně nepracovat. Ale dobře, vy oceníte tedy i tuhle možnost.
Já určitě.
Jako tvůrci Emmy také tvrdíme, že v ordinaci, která používá virtuální sestru, nedrnčí tolik telefonů. Je to tak?
Nám už vlastně skoro vůbec. Trvalo to chviličku, než si pacienti zvykli, třeba prvního půl roku, než opravdu postřehli, že ten systém máme. Ale jakmile si to vyzkoušeli, zjistili, že pozitiva převažují. A raději se s Emmy naučili, než aby volali. Je to pro ně komfortnější a dnes už jeto pro ně naprosto běžná věc. A musím říct, že i starší pacienti si s Emmy dokážou poradit, protože je jednoduchá a intuitivní.
Kolegové se často ptají právě na to, jak systém zvládají senioři?
Zvládají to dobře, mimo jiné i díky tomu, že jsme od vás dostali materiály, s jejichž pomocí můžou do Emmy proniknout. A pokud to nezvládnou na první dobrou, může je to naučit rodina, když máme čas, zvládáme jim pomoct i my jako sestry a v neposlední řadě tu máme také vaši technickou podporu, která je může navést.
Chtěla byste třeba něco vzkázat kolegyním sestřičkám?
Nebojte se virtuální sestry a vyzkoušejte ji. Musím říct, že spolupráce s firmou Emmy byla naprosto v pohodě. A nelituju toho, že jsme pana doktora Sobotku kontaktovali.
Adéla byla jednou z prvních sestřiček, která s Emmy spolupracovala; bylo to ještě v době, kdy sami tvůrci Emmy teprve ladili a objevovali kouzla, která umí.
Pro technické dotazy či v případě zájmu o Emmy nás můžete kontaktovat na podpora@sestraemmy.cz
Zavolejte nám na
+420 222 360 060