Případové studie a citace z ordinací
Nahlédněte do ordinací svých kolegů a zjistěte, proč
jsou z Emmy tak nadšení.
Prozkoumejte co na Emmy říká praktická lékařka z Přerovska, dětská lékařka z Prahy nebo všeobecná zdravotní sestra z Ústecka.
Díky Emmy praktický lékař MUDr. Pavel Vychytil ml.
z Pardubicka:
Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.
„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“
MUDr. Jana navrátilová
Díky Emmy praktická lékařka MUDr. Karla Hladíková z Přerovska:
Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.
„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“
MUDr. Jana navrátilová
Díky Emmy dětská lékařka MUDr. Zora Dostálová z Prahy:
Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.
„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“
MUDr. Jana navrátilová
Díky Emmy všeobecná zdravotní sestra Mgr. Adéla Matyščáková
z Ústecka:
Díky voicebotu Hlas Emmy praktická lékařka MUDr. Adriana Youngová z Prahy:
„Aplikaci Emmy používáme v ordinaci od března 2021, prvních šest měsíců jsme se s Emmy sžívali a zvykali na přechod k novému způsobu komunikace i naše pacienty. Vím, že pro sestřičku nebyly začátky jednoduché, byl to přechod od systému papírového diáře na novou technologii, kterou díky své flexibilitě a ochotě učit se nové věci zvládla. Od září 2021 jsme umožnili pacientům, aby se mohli na některá vyšetření sami objednat a po počátečních obavách, již nyní tuto funkci velmi vítáme a máme na ni příznivý ohlas od našich pacientů.
Pacienti na Emmy oceňují především dostupný a snadný kontakt na ordinaci, pro nás je to významná úleva od přetížených telefonních linek, které jsou volné nejen pro řešení akutních stavů, ale i pro pacienty, které moderní technologie neoslovují. Emailová komunikace s pacienty je dnes minimální. Návrat zpět k řešení požadavků v přeplněné čekárně a přetíženým telefonním linkám si neumím představit, díky Emmy máme funkční objednávkový systém a přehlednou organizaci ordinační doby.
Velmi oceňuji i vstřícnou a ochotnou komunikaci na straně podpory poskytovatele aplikace včetně přehledných videonávodů. Pro mě jako lékaře představuje Emmy finančně dostupný systém, šetří peníze za další personál v ordinaci a úsporu vidím i v tom, že nepoužíváme žádný čekárenský systém na vkládání kartiček pojišťovny, Emmy má přehled, kdo má přijít a pacientů mimo objednání chodí nevýznamné množství.”
MUDr. Veronika Braierová, Liberec
„Než jsem stihla přečíst dětem pohádku před spaním, Emmy domluvila dva termíny na preventivní prohlídku a vyřídila další neodkladný vzkaz. Díky tomu mám já i sestřička víc času na ošetřování pacientů a ubude nám práce pro sekretářku. A můžu potvrdit, že to není příliš složité. Už se přihlásili pacienti včetně seniorů, třeba i jedna 74letá pacientka.”
MUDr. Lenka Lískovcová, Mladá Boleslav
„Je to jako zázrak. Každý si stěžuje, jak je organizace očkování hrozně administrativně a logisticky náročná. Mám štěstí, že Emmy přišla v pravý čas, a ušetřila nám hodiny a hodiny obvolávání lidí. Navíc nám pacienti chválí, jak máme díky Emmy celý proces perfektně organizovaný!”
MUDr. Karolína Dobešová, Šatov
„Díky Emmy není z praktika úředník, ale zase konečně lékař.“
MUDr. Eva Málková, Kralupy nad Vltavou
„Emmy máme 3 týdny – už teď drnčí telefony nejméně o polovinu méně, pacienti si to také pochvalují, sestřička – která se bránila zuby nehty a říkala o sobě, že je počítačové mimino – včera uznala že to byl výborný nápad.“
MUDr.Karla Hladíková, Potštát-Olšovec
„Zpracování požadavků přijatých přes Emmy je pro mě snazší a rychlejší. Požadavky jsou jednoznačnější a zpravidla obsahují všechny potřebné informace. Texty jsou stručnější a komunikace se už jen málokdy promění v „chat“, což bylo u e-mailů poměrně časté a pro mě vyčerpávající. Mezi zprávami se nemíchají zprávy nesouvisející se zdravotní péčí, jako je tomu u e-mailů.“
MUDr. Gabriela Langhammerová, Telč
„Emmy jsem využil k organizaci očkování proti covidu a musím říct, že to bylo velmi efektivní řešení.
U nás v Oslavanech totiž očkování řešil i městský úřad. Úředníci obvolávali seniory a zjišťovali, jestli mají zájem o očkování. Obnášelo to spoustu telefonování, diktování informací a přepisování. Práce, kterou u mě Emmy stihla za 2 až 3 hodiny, jim zabrala 4 dny. Pak jsem se bavil se sestrou ze sousední ordinace. Říkala, že kvůli očkování ten den obvolala už třicet lidí a je úplně vyřízená. Tehdy jsem si naplno uvědomil, kolik práce nám Emmy ušetřila.“
MUDr. Ivo Nečesánek, Oslavany
Domluvte si s námi nezávaznou on-line ukázku. Představíme vám Emmy a zodpovíme všechny vaše dotazy.
Zakladatel a vedoucí lékař Emmy
Zakladatel a CEO
Pro technické dotazy či v případě zájmu o Emmy nás můžete kontaktovat na podpora@sestraemmy.cz
Zavolejte nám na
+420 222 360 060