Oblíbená funkce „Hlas Emmy“ šetřící nejen lékařům čas a nervy je nyní k dispozici i na Slovensku. Věnujte se medicíně a telefonování přenechejte hlasovému asistentovi!
Lékař má v prvé řadě léčit a věnovat se pacientům. V technologické době, kdy je možné kdykoliv vytočit číslo a spojit se s ordinací, se však často stává spíše telefonistou, v lepším případě tuto roli přenechává sestře, která má však své odborné práce také dostatek. Přitom jde-li o nějaký zdravotní problém, stejně musí odborník svého pacienta vidět, vyšetřit a situaci s ním prokonzultovat. Na to však nemá dostatek času, visí-li notnou část dne na telefonu.
Naštěstí je to opět právě technologie, která může pomoct dostat se z tohoto začarovaného kruhu ven. Na Slovensku nyní startuje „Hlas Emmy“, robotický telefonista, který se pacienta vyptá na jeho problém a ve formě požadavku do systému Emmy jej předá lékaři. Oproti záznamníku šetří čas, k pacientům je maximálně vstřícný a ordinace si jej může nakonfigurovat dle svých potřeb.
Silnou stránkou robota je jeho schopnost vést rozhovor s pacientem téměř stejně, jako by mluvil s živým člověkem. Pacienti tak nemusí složitě vybírat z volem ústředny, prostě jen odpoví na otázky, které jim hlasový asistent položí. Na Slovensku samozřejmě mluví slovensky, nehrozí tedy ani jazyková bariéra. A pokud máte pacienta v kartotéce se správným telefonním číslem, celý hovor s Hlasem Emmy může trvat do jedné minuty.
Požadavky dokáže hlas také roztřídit podle urgence, můžete si proto zvolit, kterým se budete věnovat neprodleně, a které počkají, až bude na jejich vyřízení vhodná doba. Pacienti také ocení, že nemusí čekat, až bude linka do ordinace volná – Hlas Emmy vyřídí hovory paralelně a tak nemá nikdy obsazeno. Dobu, kdy se pacienti Hlasu Emmy dovolají, si určí každý lékař dle svých potřeb (např. během doby vyhrazené pro akutní pacienty).
„Po prvním měsíci fungování Hlas Emmy obstaral průměrně 46 příchozích hovorů za den. Pouze 5 pacientů uvedlo, že se jedná o urgentní hovor a hlasový asistent je spojil přímo se sestrou. Takže Hlas Emmy denně vyřídil 41 neurgentních hovorů, které by jinak musela řešit sestra. Ta má díky tomu čas na odbornou práci.”
MUDr. Adriana Youngová
praktická lékařka v Praze
„Od sester a lékařů, kteří k nám chodí na praxi, slýchávám, že takové ticho u doktora nikdy nezažili. Hlas Emmy nám denně přepojí jen 1–2 akutní hovory, zbylé požadavky přepíše do dekurzu. Na základě přepisu pak pacientům volám zpět a poskytuji jim distanční konzultaci. Pokud denně uděláte 10 takových konzultací za 165 Kč, měsíčně si přijdete na 33 000 Kč. Takže Hlas Emmy si na sebe vydělá a navíc výrazně uleví sestrám, které by jinak telefony musely zvedat.”
MUDr. Rodion Schwarz
praktický lékař ve Velkých Přílepech
Pokud jste webinář nestihli naživo, podívejte se na něj ze záznamu. MUDr. Sobotka v něm rozebírá jednotlivé body víc do hloubky včetně praktických ukázek. Uvidíte, jak vypadá Emmy v rozhraní pro lékaře i pro pacienty. Díky tomu si o ní uděláte mnohem lepší představu.
Napište nám na podpora@sestraemmy.cz a pošleme vám záznam webináře.
Pro technické dotazy či v případě zájmu o Emmy nás můžete kontaktovat na podpora@sestraemmy.cz
Zavolejte nám na
+420 222 360 060