Real experiences of doctors and nurses

Take a look at your colleagues' offices and find out why

or watch the video

Proč si Emmy Scribe zamilujete

Podívejte se, jak Emmy pomáhá v ordinaci praktické lékařky.

„Pacienti jsou z Emmy nadšení a já na jedno kliknutí přeobjednám celé odpoledne.“

MUDr. Jana navrátilová

Emmy Scribe nahrazuje zapisovatelku, aby vám uvolnila ruce.


Jednoduchá cena bez závazku

Vyzkoušejte zdarma 14 dní.

Fakturace měsíčně, zrušení kdykoli.

1.490 Kč / měsíc

konečná cena včetně DPH

Jak to funguje? 3 kroky

Podporujeme i „diktační“ režim bez pacienta a nahraný text (lékařské zprávy apod.).

Co dělá Scribe jinak

Bezpečnost a právo

Plné právní informace jsou dostupné zde.

A co vy a vaše ordinace?

Pokud jste v podobné situaci jako lékařka z Potštátu, domluvte si s námi nezávaznou on-line ukázku. Představíme vám Emmy a odpovíme na všechny vaše otázky.

Kontaktní formulář

Zpráva byla úspěšně odeslána. Ozveme se vám co nejdříve. Děkujeme
Je nám lto, ale něco se pokazilo.
Zkontrolujte si prosím vyplněné údaje a zkuste formulář odeslat znovu.
Ondrej Sobotka

MUDr. Ondřej Sobotka

Zakladatel a vedoucí lékař Emmy

Tim Young

Tim Young

Zakladatel a CEO

Případová studie z ostrého provozu

Doktorka Hladíková získala díky Emmy 2 h denně

Když začala MUDr. Karla Hladíková používat Emmy,
v ordinaci konečně přestaly vyzvánět telefony
a ona se mohla bez vyrušování soustředit na práci.

Také si přestala na jeden den v týdnu najímat další sestru, jejímž jediným úkolem bylo vyřizování telefonátů.


Karla Hladíková je praktická lékařka se čtrnáctiletou praxí. Působí v Olomouckém kraji a ordinace má hned tři.

Jednu v městečku Potštát a další v obcích Olšovec a Partutovice. Celkem registruje 1920 pacientů.

Často kladené dotazy

Jak funguje nasazení Hlasu Emmy?
K počátečnímu nastavení Hlasu Emmy stačí pouze přesměrovat stávající telefonní linky. Je to snadné – vše vyřešíte sami, nebo maximálně pomocí jednoho telefonátu na operátora. Poradíme vám, jak na to.

Pokud se rozhodnete Hlas Emmy využívat dlouhodobě nebo máte speciální požadavky na jeho provoz, nabídneme vám virtuální ústřednu, opět bez zřizovacích poplatků.

Můžu Hlas Emmy využívat jen část dne?
Ano. Ordinace určuje časy, kdy se přehrává zpráva ve smyslu "Nyní neordinujeme", kdy pacienti se mohou dovolat normálně a kdy Hlas Emmy je v provozu.

Můžu Hlas Emmy využívat samostatně?
Hlas Emmy je speciálně vyvinutý a optimalizovaný pro použití se softwarem Emmy, proto ho nedodáváme samostatně, lze však ho kombinovat s tarifem Základ a tak nejlevnější dostupná kombinace stojí 2.480 Kč/měsíc vč. DPH. Více se o softwaru Emmy dočtete zde.

Jak přijímám urgentní hovory z Hlasu Emmy, nebo hovory od partnerů?
Je potřeba mít druhé telefonní číslo – buď mobilní, nebo na pevné lince – kam se z Hlasu Emmy přesměrují hovory zpět do ordinace. Toto telefonní číslo neuvidí pacienti, ani ho nemusejí znát. Stejný postup platí i pro hovory od partnerů, jako jsou lékaři, lékárny, laboratoře či pojišťovny. K dispozici jsou také různé možnosti nastavení virtuální ústředny pro tyto účely.

Jak dlouho nasazení softwaru Emmy zabere?
Pokud se rozhodnete, že Emmy chcete, systém vám na dálku nasadíme přibližně za hodinu, včetně Hlasu Emmy.

Co přesně znamená 'zpracovaná minuta' v našich tarifech Hlas Emmy?
Tarif 'Hlas Emmy 400' nabízí až 400 zpracovaných minut, zatímco 'Hlas Emmy 700' poskytuje až 700 zpracovaných minut. Jedna 'zpracovaná minuta' odpovídá minutě interaktivního hovoru mezi volajícím a Hlasem Emmy. Úvodní hláška před hovorem se počítá jako 1/6 interaktivní minuty. Všechny hovory a hlášky se účtují po 15 sekundách. Například, v rámci 'Hlasu Emmy 400' může ordinace využít 350 interaktivních minut a 300 minut úvodních hlášek (300 = 50 zbývajících minut x 6).

Často kladené dotazy

Jak funguje nasazení Hlasu Emmy?
K počátečnímu nastavení Hlasu Emmy stačí pouze přesměrovat stávající telefonní linky. Je to snadné – vše vyřešíte sami, nebo maximálně pomocí jednoho telefonátu na operátora. Poradíme vám, jak na to.

Pokud se rozhodnete Hlas Emmy využívat dlouhodobě nebo máte speciální požadavky na jeho provoz, nabídneme vám virtuální ústřednu, opět bez zřizovacích poplatků.

Můžu Hlas Emmy využívat jen část dne?
Ano. Ordinace určuje časy, kdy se přehrává zpráva ve smyslu "Nyní neordinujeme", kdy pacienti se mohou dovolat normálně a kdy Hlas Emmy je v provozu.

Můžu Hlas Emmy využívat samostatně?
Hlas Emmy je speciálně vyvinutý a optimalizovaný pro použití se softwarem Emmy, proto ho nedodáváme samostatně, lze však ho kombinovat s tarifem Základ a tak nejlevnější dostupná kombinace stojí 2.480 Kč/měsíc vč. DPH. Více se o softwaru Emmy dočtete zde.

Jak přijímám urgentní hovory z Hlasu Emmy, nebo hovory od partnerů?
Je potřeba mít druhé telefonní číslo – buď mobilní, nebo na pevné lince – kam se z Hlasu Emmy přesměrují hovory zpět do ordinace. Toto telefonní číslo neuvidí pacienti, ani ho nemusejí znát. Stejný postup platí i pro hovory od partnerů, jako jsou lékaři, lékárny, laboratoře či pojišťovny. K dispozici jsou také různé možnosti nastavení virtuální ústředny pro tyto účely.

Jak dlouho nasazení softwaru Emmy zabere?
Pokud se rozhodnete, že Emmy chcete, systém vám na dálku nasadíme přibližně za hodinu, včetně Hlasu Emmy.

Co přesně znamená 'zpracovaná minuta' v našich tarifech Hlas Emmy?
Tarif 'Hlas Emmy 400' nabízí až 400 zpracovaných minut, zatímco 'Hlas Emmy 700' poskytuje až 700 zpracovaných minut. Jedna 'zpracovaná minuta' odpovídá minutě interaktivního hovoru mezi volajícím a Hlasem Emmy. Úvodní hláška před hovorem se počítá jako 1/6 interaktivní minuty. Všechny hovory a hlášky se účtují po 15 sekundách. Například, v rámci 'Hlasu Emmy 400' může ordinace využít 350 interaktivních minut a 300 minut úvodních hlášek (300 = 50 zbývajících minut x 6).

Často kladené dotazy

Jak funguje nasazení Hlasu Emmy?
K počátečnímu nastavení Hlasu Emmy stačí pouze přesměrovat stávající telefonní linky. Je to snadné – vše vyřešíte sami, nebo maximálně pomocí jednoho telefonátu na operátora. Poradíme vám, jak na to.

Pokud se rozhodnete Hlas Emmy využívat dlouhodobě nebo máte speciální požadavky na jeho provoz, nabídneme vám virtuální ústřednu, opět bez zřizovacích poplatků.

Můžu Hlas Emmy využívat jen část dne?
Ano. Ordinace určuje časy, kdy se přehrává zpráva ve smyslu "Nyní neordinujeme", kdy pacienti se mohou dovolat normálně a kdy Hlas Emmy je v provozu.

Můžu Hlas Emmy využívat samostatně?
Hlas Emmy je speciálně vyvinutý a optimalizovaný pro použití se softwarem Emmy, proto ho nedodáváme samostatně, lze však ho kombinovat s tarifem Základ a tak nejlevnější dostupná kombinace stojí 2.480 Kč/měsíc vč. DPH. Více se o softwaru Emmy dočtete zde.

Jak přijímám urgentní hovory z Hlasu Emmy, nebo hovory od partnerů?
Je potřeba mít druhé telefonní číslo – buď mobilní, nebo na pevné lince – kam se z Hlasu Emmy přesměrují hovory zpět do ordinace. Toto telefonní číslo neuvidí pacienti, ani ho nemusejí znát. Stejný postup platí i pro hovory od partnerů, jako jsou lékaři, lékárny, laboratoře či pojišťovny. K dispozici jsou také různé možnosti nastavení virtuální ústředny pro tyto účely.

Jak dlouho nasazení softwaru Emmy zabere?
Pokud se rozhodnete, že Emmy chcete, systém vám na dálku nasadíme přibližně za hodinu, včetně Hlasu Emmy.

Co přesně znamená 'zpracovaná minuta' v našich tarifech Hlas Emmy?
Tarif 'Hlas Emmy 400' nabízí až 400 zpracovaných minut, zatímco 'Hlas Emmy 700' poskytuje až 700 zpracovaných minut. Jedna 'zpracovaná minuta' odpovídá minutě interaktivního hovoru mezi volajícím a Hlasem Emmy. Úvodní hláška před hovorem se počítá jako 1/6 interaktivní minuty. Všechny hovory a hlášky se účtují po 15 sekundách. Například, v rámci 'Hlasu Emmy 400' může ordinace využít 350 interaktivních minut a 300 minut úvodních hlášek (300 = 50 zbývajících minut x 6).

Často kladené dotazy

Musí pacient - nebo musím já - něco instalovat?
Ne. Pacient nic neinstaluje, stejně jako vy nic neinstalujete, ani se nikam nepřihlašuje. Scribe pouze zachycuje audio záznam konzultace.

Jak řešíte souhlas?
Lékař si vyžádá krátký ústní souhlas (nebo jej zaznamená ve svých systémech, např. v Emmy). Poskytneme i texty na plakát/leták do čekárny.

Lze pracovat jen diktačně?
Ano – pro kontrolní zápisy či doplnění lze nahrát pouze lékařské poznámky.

Jak dlouho se záznamy drží?
Audio 30 dnů, přepisy a souhrny 12 měsíců.

Co export?
Přepisy a souhrny lze snadno kopírovat do vašeho ambulantního informačního systému.

Pro koho je Scribe?

Pro každého lékaře v Česku, který potřebuje vést zdravotnickou dokumentaci. Primární, ambulantní i nemocniční péče; pro dospělé i děti; soukromé praxe, kliniky i nemocniční ambulance. Univerzální řešení, které se přizpůsobí vaší praxi.

Want to know more about how Emmy can help you in the office?

Arrange a non-binding online demo with us. We will introduce you to the Emmy and answer all your questions.

Contact Form

The message has been sent successfully. We will get back to you as soon as possible. Thank you
It's okay, but something went wrong.
Please check the completed information and try submitting the form again.

M.D. Ondrej Sobotka

Founder and Chief Physician of Emmy

Tim Young

Founder and CEO